Nu är vi igång igen

Jag har nu börjat åka till rimfrost igen. Han har varit dålig tidigare och därför tappat mycket muskler och krafter. Nu håller vi på och får igång honom så han blir lite piggare och gladare!

Började för någon vecka sen och var ute där varje dag, nu försöker jag ta två gånger i veckan och kanske en gång sen när skolan börjar. Jag ska göra mitt bästa för att hinna med den lilla ängeln.

Var ute idag och just nu rider jag barbacka. Är osäker på om sadeln passar. Han känns faktiskt redan piggare och gladare och det är även jag som får ta hand om busen! :)

Tänkte kanske skriva lite mera här om hur det blir med honom och vad vi gör, ganska roligt för mig själv att kolla tillbaka på och se vad vi gjort och hur
Långt vi kommer med mål och sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0