Torsdag 11/3-10

Riktigt jobbigt idag, egentligen bara för att jag har varit lite små irriterad och inte mått så bra hela dagen och sen hade jag ingen skjuts ut fören 19.00 men jaja :/.
När ja kom ut var det mockat och klart hos Rimfrost och dem andra så ja behövde bara börja borsta och göra iordning han. Han fick ha dem blå lindorna och ett grått schabrak. Red även på D-rings bettet med kopparrullar idag för o kolla ifall han kanske kunde hålla tungan lite mer inne i munnen än utanför och ja tycker att de blev bra skillnad! Den va ute några gånger men inte ofta alls! :)
Juste! red med snodd också för o kolla om han kanske blev lite stadigare i formen då, och de kändes bra han var inte lika jobbig att ha o göra med eftersom huvudet inte for åt alla håll ;)!

Red på ängen eller på en liten ruta som stefan hade plogat upp, fick plats o trava lite och skritta såklart. Var inte där så länge utan red mest igenom han i skritten och väldigt lite i traven, han kändes fin! Tog av snodden på slutet och red i kanske 5 minuter utan den och han hade mycket stadig form då, riktigt nöjd :)!

Tog in han i stallet, gav han lite godis sen kom mor min och hämtade mig. Tog med mig hans träns hem och har nu smörjt det så de e mjukt o fint!




 
han gillar pussar!


Kommentarer
Postat av: Karolina

HAHAHA han gillar pussar :( trams! <3

2010-03-14 @ 20:51:14
URL: http://karolinacarlevad.blogg.se/
Postat av: myy

sv: hahaha sant ;););););)

2010-03-14 @ 21:34:32
URL: http://rimfrostomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0