Söndag 28/3-10

Red i padocken ett tag, på pigg ponny (heh häst) med vårkänslor ;) Han var jätte duktig fast nu har han fått för sig att han bara kan galoppera i vänster varv ist för höger så nu får vi väl öva lika mycket på höger som vi precis gjort i vänster. Efter jag hade varit i padocken ett tag red jag en bit på vägen för ja tänkte att han kanske skulle kunna galoppera i höger galoppen där, men neee då ska vi trava as fort ist för de kan vi ju otroligt bra ;)
Fick ialla fall galopp i vänster på en rak sträcka får va glad för de hihi.

Skrittade av längs vägen på väg hem mot stallet. när vi nästan var hemma stod det en gräv maskin mitt i vägen och den var väääldigt läskig då så han hoppade runt lite och gnäggade, dom fick stänga av maskinen men det var fortfarande skit läskigt, fegis oså ;) kom tillbaka till stallet hela iallafall och flamma hade damp i hagen, så tog in dom och gav dem mat sen hem hihi.

kanske inte uppdaterar så bra eller snabbt eftersom min data gör lite som den vill ibland, så just nu sitter jag vid karros data snäll som hon e (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0