Söndag 21/3-10

Fick testa dom nya grejerna idag, och som ja skrev i in lägget tidigare så passade allt! Själv älskar jag verkligen täcket!

 

När vi (jag och karro) kom ut till stallet så testade vi ju grejerna först och sen började jag borsta på han och lindade. Vädret var otroligt tråkigt idag, tror inte de e bara jag som tycker de ? (a) Så pga vädret så tänkte jag att padocken skulle nog inte gå o rida i så ja skrittade ut barbacka istället. Han fick ha dom marinblå lindorna och det nya täcket, jätte gulligt! Vi skrittade inte speciellt långt var kanske bara ute i max 20 minuter fast han kanske egentligen skulle behövt gå lite mer och springa av sig lite för han var super pigg. Tror inte att dem hade fått varit i hagen idag och bara stått i boxen så jag kan förstå att han var det ;). Travade en liten bit och han slängde med huvudet och var glad.

Gick in med han i stallet och tog av alla grejer och hängde upp täcket och lindorna på tork, riktigt blött och äckligt ute men ja blir bara glad för de borde ju betyda att snön försvinner! Försutom idag då.. snöade mycket :( men hoppas att de var det sista som kom nu!
Vi mockade och fyllde på vatten och rimfrost fick lite godis, sen kom min mormor och hämtade oss. Hon hade kusinerna med sig (2 och 5 år) dom tyckte rimfrost var jätte stor och spännande!




Kommentarer
Postat av: ffillebooii

najsigt täcke ja0w bejb ;) <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-21 @ 21:18:58
Postat av: Karolina

ihihihih han vart fett fin :'D

2010-03-21 @ 21:19:48
URL: http://karolinacarlevad.blogg.se/
Postat av: myy

bejbi: hihihih tack bejb (a)<3<3<3<3<3<3<3<3



karro: om han blev (a)

2010-03-22 @ 21:11:51
URL: http://rimfrostomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0