torsdag

kom ut sent på kvällen vid ingefär 18, skit mörkt tyvärr.. men fick rida på ängen utanför stallet där kan man ju tända ;) han var riktigt pigg när ja tog in han från hagen, sprang runt mig o nafsade i min jacka :')
fixade iordning han och red ca 40 minuter, ganska pigg fortfarande och flyttade undan jätte bra i skritten tillslut. Traven gick väl sådär men aja galoppen gick inte heller jätte bra men posetivt att han galopperade iaf hihi.
När ja hade skrittat av en liten stund tog ja in han i stallet och plockade av sadeln osv sen lede ja ut han en liten sväng, bara på ängen då så fick han skritta lite mer. In i stallet igen och satt inne i boxen me han i en kvart kanske, bättre häst finns inte. Älskar o bara sitta o mysa me han inne i boxen, han e så sällskaps sjuk så han står alltid vid mig o lägger huvudet i mitt knä :')

 
söt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0