Söndag 11/4-10

Mormor ville rida ut med mig idag igen, så vi åkte ut till stallet och kollade om Flamma var "ledig" ;) Dert var helt okej så vi hämtade hingsten och det brunstiga stoet haha :( Rimfrost var nästan aldrig tyst, han gnäggade och lät hela tiden haha! Men vi gjorde iordning dom, sen gick mormor ut och jag höll i Flamma när hon hoppade upp, sen gick jag in och tränsade Rimfrost och gick ut med han.

Vi red en sväng i skogen och på vägen, Flamma var inte så förtjust i att galoppera idag i alla fall inte när vi var på väg bort. När vi var på väg hem gick det hur bra som helst! Rimfrost var också väldigt duktig på att galoppera idag också, han galopperade på varje fatting jag gjorde! Känns jätte skönt när det går såhär bra. Vi övar på galoppen så mycket vi bara kan, längtar verkligen tills jag bara kan dra bak skänkeln och han lätt kan fatta galopp hihi.

Vi var nog ute i alla fall 1 timma om inte mer! Släppte ut hästarna i hagen när vi hade kommit hem igen. Mockade, gjorde iordning maten och ställde in de i boxarna.

slänger in bilderna från igår i det här inlägget tillsammans med dom från idag! :)

 
                                                                mormor och Flamma!

  
bilderna från igår :)

Kommentarer
Postat av: MLI - TÄVLING I BLOGGEN VINN ETT SCHOCKEMÖHLE SCHABRAK! - HÄSTBLOGGEN FÖR DIG SOM GILLAR HÄSTAR

Nu är det dax för ny tävling i bloggen! Var gärna med du också och delta!Du kan vinna ett schockemöhle schabrak!

Tryck på länken för instruktioner!

http://mlidahlgren.blogg.se/2010/april/tavling-vinn-ett-schockemohle-schabrak.html#comment



Ha en fortsatt bra dag!

// MLI - BLOGGEN FÖR DIG SOM GILLAR HÄSTAR

2010-04-13 @ 09:30:45
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0